Reklama dla biznesu

Leave a comment

Sieci społecznościowe na całego zawładnęły współczesnym światem reklamy. Dziś właściwie każdy ma swój profil na Facebooku i nie jedynie, a każda marka chce mieć kampanię reklamową prowadzoną w Internecie. Natomiast czy profil w kanałach social media w każdej chwili jest potrzebny?
Social media dla każdego?
Tak w rzeczywistości, media społecznościowe nie są konieczne dla każdej marki.

Takie podejście ma możliwość dziwić jednak tutaj zdarza się, że mniej znaczy więcej. Dużo zależy od tego, jaką markę reprezentujemy. Jeśli jest to przykładowo. branża odzieżowa, profil jest konieczny, najbardziej na Facebooku oraz Instagramie. Nasi klienci pragną wszak spostrzec nasze ubrania i wolą mieć możliwość zadania nam pytań. Podobnym przypadkiem jest restauracja, klub albo bar – tutaj także profil jest niezbędny, aby zademonstrować dania, poinformować o promocjach i tak dalej. Jednakże są branże, w których duża aktywność w social media nie jest konieczna. W dużej liczbie przypadków są to firmy z branży B2B – głównie z bardzo specyficznych, wąskich specjalizacji. Ichniejszym klient nie wyszukuje fanpage firmy – one podpisują kontrakty na w całości innych zasadach. W takim wypadku zaleca się posiadanie tzw. profilu korporacyjnego. Jego celem jest informowanie przykładowo. o działaniach CSR firmy itp. Nie posiada zaś on na celu prezentacji towarów czy dystrybucji. Tak samo jest z firmami, które oferują własne wytwory specyficznej grupie odbiorców. Mogą być to na przykład. producenci pasz, agregatów czy firmy kierujące się do osób po 60. roku życia. Tutaj również w zupełności wystarczy zwykły profil na Facebooku, informujący o działalności firmy i jej spisie produktów/usług. Zupełnie niepotrzebne jest zaś zakładanie profili na Instagramie, Pintereście czy innych potralach- najczęściej albo zostają one puste, lub bez sensu tracimy na nie czas.
Sprawdź tutaj: http://piszedobryblog.blog.pl.