Odpowiednia reklama dla firmy

Leave a comment

Sieci społecznościowe na całego zawładnęły współczesnym światem promocji. Dziś każdy posiada swój profil na Facebooku i nie tylko, a każda marka pragnie posiadać kampanię reklamową prowadzoną w Internecie. Jednakże czy profil w kanałach social media w każdej chwili jest potrzebny?
Social media dla każdego?
Tak faktycznie, media społecznościowe nie są konieczne dla każdej marki.

Takie podejście ma możliwość dziwić natomiast tutaj w pewnych przypadkach mniej znaczy więcej. Dużo zależy od tego, jaką markę reprezentujemy. Jeśli jest to na przykład. branża odzieżowa, profil jest konieczny, najbardziej na Facebooku , a dodatkowo Instagramie. Nasi klienci wolą wszak ujrzeć nasze ubrania i wolą posiadać możliwość zadania nam pytań. Podobnym przypadkiem jest restauracja, klub lub bar – tutaj też profil jest wymagany, żeby zilustrować dania, poinformować o promocjach itp. Natomiast są branże, w których duża aktywność w social media nie jest konieczna. W dużej liczbie przypadków są to firmy z branży B2B – przede wszystkim z bardzo specyficznych, wąskich specjalizacji. Ichniejszym klient nie wyszukuje fanpage firmy – one podpisują kontrakty na zupełnie innych zasadach. W takim wypadku zaleca się posiadanie tzw. profilu korporacyjnego. Jego celem jest informowanie przykładowo. o działaniach CSR firmy i tym podobne. Nie posiada zaś on na celu prezentacji produktów czy sprzedaży. Dokładnie tak samo jest z firmami, które oferują własne wytwory specyficznej grupie odbiorców. Mogą być to przykładowo. producenci pasz, agregatów czy firmy kierujące się do osób po 60. roku życia. Tutaj także w zupełności wystarczy zwykły profil na Facebooku, informujący o działalności firmy i jej katalogu usług/produktów. Całkiem niepotrzebne jest zaś zakładanie profili na Instagramie, Pintereście czy innych potralach- najczęściej albo zostają one puste, lub bez sensu tracimy na nie czas.
Polecam: http://kinderbueno.biz.pl/marketing-i-reklama/znajdz-zalecana-firme-ktora-realizuje-pozycjonowanie.