Blog ma możliwość być doskonałą metodą promocji dla firm i instytucji. Dzieje się tak z kilku powodów.
Po pierwsze wyszukiwarki internetowe bardzo dobrze indeksują blogowe teksty. O ile zatem na mojej stronie pojawi się ciut dobrych, wartościowych artykułów zawierających stosownie wybrane słowa kluczowe oraz chwytliwy nagłówek, mamy szansę na znalezienie się bardzo wysoko w rankingach bez potrzeby pozycjonowania. Po drugie, blog z ciekawymi informacjami jest wartościowym narzędziem do budowania relacji. Ludzie czytają teksty, komentują je i udostępniają, autor na te komentarze odpowiada itp. W ten sposób grono odbiorców systematycznie się poszerza, a o to wszakże chodzi. A przy tym, dzięki komentarzom możemy wysnuć, jakie tematy będą dla czytelników najlepiej interesujące i tym samym, w dalszej perspektywie, zwiększyć zasięg naszego bloga. Z w pewnych przypadkach, wokół właściwie prowadzonej strony powinna zebrać się spora grupa stałych czytelników. Przy odrobinie wysiłku zaowocuje to nawiązaniem relacji zaufania, a w efekcie korzyściami dla naszej firmy. Jak powszechnie wiadomo, ludzie chętniej kupują od tych, których znają, którym ufają i którzy wnoszą coś wartościowego do ichniejszym życia. Dodatkowa korzyścią wnoszoną przez blog internetowy będzie budowanie listy mailingowej, a to, pomimo rosnącej popularności facebooka, nieustannie posiada bardzo duże znaczenie. Pozwala na wysyłanie spersonalizowanych wiadomości i dalszą upowszechnienie firmy. Jedynym warunkiem jest zaoferowanie odbiorcy jakiejś interesującej treści pod postacią np. ebooka albo filmiku.
Dodatkowe informacje: mój profil.
Zobacz również: http://www.sellitrapidly.com/author/pulinayaelivira8e4.