E-marketing w dwudziestym pierwszym wieku jest jedną z najważniejszych gałęzi reklamy. Miliony z nas, dzień w dzień siadają przed komputerami i przeglądają strony WWW. Wyskakujące okienka, przeszkadzające plansze, reklamy po bokach stron – to jest aktualnie e-marketing (sprawdź: e-marketing). W czasie tak szybko rozwijających się gospodarek oraz dodatkowo postępującej cyfryzacji świata, reklamodawcy zrobię bardzo wiele, jeżeli już nie wszystko, abyś zobaczył ichniejszym reklamę i zainteresował się nią. Będą w pełni szczęśliwi, jeśli jeszcze skorzystasz z ichniejszym usług lub kupisz ichniejszym towar. Kluczem do tego jest odpowiednie pozycjonowanie stron www. Co się kryje za tym hasłem? Pozycja danej strony internetowej w wyszukiwarkach. Im wyżej, na niższej stronie (szczytem szczęścia jest pierwsza strona w wyszukiwarce Wyszukiwarkę) tym całkiem dobrze, tym więcej ludzi zobaczy tą stronę, tym więcej potencjalnych kontrahentów przyciągnie jakaś reklama (strony www). Innym bardzo znanym sposobem w e-marketingu jest mailing reklamowy. Dla nas – odbiorców – jest to częściej łatwy spam, bo co nas obchodzi super kredyt hipoteczny, o ile już posiadamy jeden lub super drogi produkt, na który nas w tym momencie nie stać? Cóż, reklamodawcy liczą na to, że ichniejszym reklama trafi choć do paru klientów, którzy akurat mogą być zainteresowani ich usługą. Ma możliwość nie jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ wytwarza multum nikomu niepotrzebnego spamu, ale skoro wciąż taki maile dostajemy, musi to być efektywne. Tak wygląda reklama w dzisiejszym świecie, opiera się ona na marketingu online, przeważnie poprzez strony www.
Polecam spostrzec: pozycjonowanie.